Legislation etc.
Here you can find information on legislation and how to complain.
Legal guidance
Bekendtgørelse om fastsættelse af bidrag for 2023 fra private arbejdsgivere til finansiering af ATP-bidraget for modtagere af forskellige arbejdsmarkedsydelser Bekendtgørelse om fastsættelse af bidrag for 2023 fra private arbejdsgivere til finansiering af kommunernes og Udbetaling Danmarks indbetaling af ATP-bidrag ved udbetaling af sygedagpenge, ressourceforløbsydelse under jobafklaring og barselsdagpenge Bekendtgørelse om størrelsen pr. 1. januar 2023 af bidrag til Lønmodtagernes Garantifond til dækning af fondens udgifter
Bekendtgørelse om fastsættelse af bidrag for 2022 fra private arbejdsgivere til finansiering af kommunernes og Udbetaling Danmarks indbetaling af ATP-bidrag ved udbetaling af sygedagpenge og barselsdagpenge Bekendtgørelse om fastsættelse af bidrag for 2022 fra private arbejdsgivere til finansiering af ATP-bidraget for modtagere af forskellige arbejdsmarkedsydelser Bekendtgørelse om størrelsen pr. 1. januar 2022 af bidrag til Lønmodtagernes Garantifond til dækning af fondens udgifter
How to complain
If you are not satisfied with how you have been treated, you are welcome to contact Samlet Betaling.
You are welcome to call or write if you have questions or disagree with a decision. If we cannot agree on a decision, you can complain to the Board of Appeal for ATP, etc. You must file a complaint no later than four weeks after you have received the decision. The complaint must be sent in writing.
The address is:
Ankenævnet for ATP m.m. Holmens Kanal 20 DK-1060 Copenhagen K.
ATP's customer ambassador
If you are dissatisfied with the service or guidance you have received from Samlet Betaling, you can contact ATP’s customer ambassador: